1 september 2010

Heb jij een vraag aan een museum?
Stel hem vandaag!

11 september 2010 #askacurator
Vandaag zitten er wereldwijd curators van musea klaar om al jouw vragen te beantwoorden. In Nederland doen er 39 musea mee met #askacurator. Vergeleken met andere landen die deelnemen is dat echt heel veel. Musea doen er veel aan om via social media te communiceren met hun bezoekers. Via twitter volg ik zelf 67 Nederlandse musea en 32 musea wereldwijd. Met bijvoorbeeld @Boijmans @Stedelijk en @MuseumBoerhave heb ik regelmatig contact. Ja echt ze praten gewoon terug. Ik blijf via twitter heel eenvoudig op de hoogte van het expositie-aanbod. Vroeger moest ik daar veel meer moeite voor doen. Zelf speel ik deze informatie weer door naar mijn eigen volgers.

Ook meedoen?
Stel je vraag op www.askacurator.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten